Haal maximaal profijt uit de digitale ontwikkelingen!
Iedere financial heeft te maken met steeds verdergaande en snellere ontwikkelingen op het gebied van standaardisatie, automatisering en digitalisering van vastleggings- en rapportageprocessen. Binnenkort wordt u (mogelijk) geconfronteerd met de verplichting om jaarrekeningen in SBR-formaat op te stellen. Wat is SBR eigenlijk? Hoe werkt dat in de praktijk? Wat is de rol van de accountant in het SBR-proces? Hoe stelt u een SBR-jaarrekening op? Hoe wordt die jaarrekening gecontroleerd? Hoe vindt de communicatie met de accountant plaats? Hoe levert u een SBR-bericht af bij de uitvragende partij? Wat is de invloed van SBR op uw primaire vastleggingsprocessen? Hoe beperkt u de accountantskosten? Tijdens de training SBR in de praktijk hoort u hier alles over en na afloop weet u precies hoe de ontwikkelingen uw werk beïnvloeden.
Bestemd voor
- Hoofden financiële administratie
- Medewerkers financiële administratie
- Medewerkers boekhoud- en administratiekantoren
- Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf
- (Fiscaal) adviseurs
Docent
Paul Davids en Remco Alberts
Certificaat
Na de training krijgt u een certificaat van deelname.
Inhoud
- Standard Business Reporting (SBR)
- Mogelijkheden tot optimalisatie van registratie-, analyse- en rapportageprocessen
- Hoe kunt u op eenvoudige wijze uw jaarrekening in SBR opstellen?
- Wat is de impact op uw huidige werkzaamheden?
- Op welke wijze gaat u samenwerken met uw accountant om het SBR-proces te optimaliseren?
- Wanneer kan of moet u zaken geïmplementeerd hebben?
- Welke ondersteuning kunt u verwachten?
Data & Locaties
Datum | Locatie | Route |
---|---|---|
20 mei 2021 |
Utrecht
|
|
20 mei 2021 |
Online
|
|
16 december 2021 |
Utrecht
|
|
16 december 2021 |
Online
|
Prijzen
€ 345 | klassikaal/virtual classroom voor niet-abonnees |
€ 295 | klassikaal/virtual classroom voor abonnees van Rendement |
€ 255 | klassikaal/virtual classroom voor de 2e en 3e deelnemer van dezelfde organisatie |
€ 195 | klassikaal/virtual classroom voor de 4e deelnemer van dezelfde organisatie |
Klassikaal
Inclusief: koffie/thee, cursusmateriaal
Exclusief: BTW, reis- en parkeerkosten, lunch
Online
Inclusief: cursusmateriaal
Exclusief: BTW
Voorwaarden
Betaling geschiedt voorafgaand aan de training. U kunt gratis annuleren tot vier weken voor aanvang van de training. Bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wordt 50% van het cursusgeld in rekening gebracht en bij annulering binnen twee weken voor aanvang het volledige bedrag. U kunt uw deelname altijd omzetten naar de online training of uw plaats door een vervanger laten innemen. Bovendien kunt u uw deelname aan de training eenmalig kosteloos doorschuiven. Doorschuiven kan tot op de dag van de training. Als de training door ons verplaatst wordt naar een datum waarop u niet aanwezig kunt zijn, brengen wij uiteraard géén annulerings- of doorschuifkosten in rekening.