Veelgestelde vragen en antwoorden

Wie geeft mij meer informatie of advies over congressen of opleidingen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Congressen & Opleidingen via (010) 224 80 05. 

Hoe kan ik me inschrijven voor een congres of opleiding van Rendement?
Klik op het congres of de opleiding van uw keuze. Klik op de knop 'Inschrijven' en vul het inschrijfformulier in. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, klikt u onderaan de pagina weer op 'inschrijven'.

Kan ik meerdere mensen tegelijk inschrijven voor een congres?
Bij de inschrijving kunt u meerdere deelnemers opgeven. Neem bij meer dan vier deelnemers contact op met de afdeling Congressen & Opleidingen via (010) 224 80 05.

Ik heb mij aangemeld voor een congres of opleiding en ik heb hier nog een vraag over.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website, dan helpen wij u graag verder. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Congressen & Opleidingen via (010) 224 80 05.

Ik heb mij ingeschreven voor een opleiding, maar ik ben op één van de opleidingsdagen verhinderd. Kan ik deze dag inhalen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Congressen & Opleidingen via (010) 224 80 05. 

Hoe krijg ik als abonnee van Rendement korting?
Als abonnee krijgt u korting op al onze congressen en opleidingen. Premium-abonnees profiteren zelfs van nog meer korting. Op het inschrijvingsformulier ziet u direct welke korting voor u van toepassing is.  

Waar vind ik meer informatie over het volgen van een incompany-training?
Alle opleidingen die wij aanbieden kunnen ook incompany gegeven worden. Een incompany-training wordt perfect afgestemd op de doelgroep, dus ook op uw organisatie. Daarnaast bespaart u veel geld, want een incompany-training is in verhouding namelijk een stuk voordeliger dan wanneer de deelnemers zich opgeven voor een training met een open inschrijving. Heeft u interesse in één van onze opleidingen exclusief bij u op kantoor? Dat is mogelijk. Ontdek wat uw voordeel is en vraag vrijblijvend informatie op maat aan via incompany@rendement.nl of via (010) 224 80 05.

Financiële zaken

Hoe kan ik betalen?
U kunt het totaalbedrag van de factuur overmaken naar: NL24 INGB 0006 4159 44 t.n.v. Rendement Uitgeverij o.v.v. het referentienummer.

Welke referentie moet ik gebruiken bij het betalen van de factuur?
Om de betaling van uw factuur goed te kunnen verwerken verzoeken wij u vriendelijk het referentienummer dat op de factuur vermeld staat te vermelden bij de betaling. Deze referentie staat links op de factuur en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: 2083 8893 3300 1765. Indien u overige vragen heeft over het referentienummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
 
Ik heb de factuur betaald, maar ik ontvang een herinneringsfactuur. Hoe kan dit? Het kan gebeuren dat uw betaling niet goed in onze administratie is verwerkt. In dit geval kunt u een betalingsbewijs inclusief uw rekeningnummer en de betaaldatum sturen naar onze klantenservice via info@rendement.nl. De klantenservice zal indien mogelijk uw betaling verwerken in onze administratie. Het kan ook zijn dat uw betaling gekruist is met het versturen van de herinneringsfactuur. Om dit te controleren kunt u eveneens contact opnemen met onze klantenservice
 
Wat is de betalingstermijn?
De factuur dient te worden voldaan binnen 14 dagen na de factuurdatum. Indien een tijdige betaling uitblijft zullen er uiteindelijk kosten in rekening gebracht worden. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden.
 
Is het mogelijk om middels een automatisch incasso te betalen?
Dit is niet mogelijk. Facturen worden niet automatisch geïncasseerd. U kunt het openstaande bedrag naar ons overmaken onder vermelding van het referentienummer. 
 
Kan ik de factu(u)r(en) digitaal ontvangen?
Wij sturen al onze facturen per post en niet digitaal. Indien u een specifieke factuur ook digitaal wenst te ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen wij u per e-mail een kopie als pdf-bestand toesturen.
 
Ik wil graag aanvullende/andere gegevens of een ordernummer op de factuur vermeld hebben. Kan dit?
Het is mogelijk om andere of aanvullende gegevens te vermelden op de factuur. De gegevens kunt u onder vermelding van uw debiteurnummer en het betreffende factuurnummer doorgeven aan onze klantenservice. Indien gewenst sturen wij u een nieuwe factuur met de aangepaste gegevens.